Google Adwords to system reklamowy, którego działanie oparte jest na opłatach za klikniecie PPC – Pay Per Click. Koszty takich pojedynczych kliknięć są bardzo różne – mogą wahać się od kilku groszy do kilku złotych - i zależą między innymi od konkurencyjności frazy czy też pozycji reklamy w sekcji.
Na podobnych zasadach działa również promocja w sieci reklamowej Google Display Network (GDN) w płatnych wynikach wyszukiwania, z tym że emisja przekazu nie odbywa się na stronach wyszukiwarki Google, ale w innych witrynach internetowych należących do Sieci Partnerskiej Google, które są związane tematycznie z promowanymi hasłami, np. na blogach tematycznych czy forach).
Reklama Google Adwords – dlaczego warto współpracować z najlepszymi?
Kampania Adwords może być prowadzona i zarządzana samodzielnie nawet przez laika, bowiem system Google Adwords na to pozwala. Jeśli jednak zależy nam na jak najlepszej widoczności naszej reklamy w wyszukiwarce Google, to prowadzenie kampanii Adwords warto zlecić profesjonalnej firmie, ponieważ konieczne jest systematyczne monitorowanie wyników, a także posiadanie specjalistycznej wiedzy.
Co daje profesjonalne prowadzenie kampanii Google Adwords? Co taka firma jest w stanie nam zaoferować?
Wyspecjalizowana agencja przede wszystkim:
- Zapewni kompleksową obsługę naszej reklamy Google Adwords.
- Przygotuje nam szczegółowe raporty.
- Przekaże dostęp do konta reklamowego.
- Ustawi nam statystyki Google Analytics oraz mierzenie konwersji.
- Utworzymy wizytówkę Google dla naszej Firmy.
Dzięki współpracy z profesjonalistami możemy być pewni, że nasza reklama Google Adwords będzie nie tylko efektywna, ale i bezpieczna.
A poprawa widoczności reklamy w wyszukiwarce Google z pewnością pozytywnie wpłynie na pozyskanie nowych klientów - i co za tym idzie - wygenerowanie większych zysków.